onsdag den 22. oktober 2014

Har haft den underligste dag idag. Har været helt udkørt. Tror det er vejret det er jo så gråt og trist. På studiet skal vi fremlægge i to fag på fredag, og det huer mig ikke. Jeg er bange for , jeg tror jeg er ved at blive stresset igen :( håbede ellers at jeg kunne holde det i skak, men det ser ikke ud til at det er tilfældet. Vi skal lave et oplæg i engelsk om slaveri i USA og i KS-fag skal vi lave synopsis og fremlægge indenfor emnet "kampen om tyskland". Jeg synes sgu ikke det er super sjovt. 

Jeg har lige haft en lang periode hvor jeg har været totalt stress fri, men jeg har så måtte kæmpe med araknofobi, som lige besluttede at blusse op og blive rigtig slem her i efteråret. 

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at opleve et enkelt skoleår uden de store problemer! Jeg mener ikke selv at det er for meget at bede om.   

Jeg har ingen energi og synes tingene er lidt op ad bakke, kunne godt bruge nogle dage hvor jeg kunne lave lige det jeg har lyst til. Har ingen appetit, ingen energi, har mest af alt brug for et puste rum. 

Men ovenpå alle de her øv ting er der også nogle gode ting i mellem, har endelig fået købt den MAC maskine som jeg har ønsket mig brændende i mange år. Og så har jeg fået lavet alle de øreringe som jeg har valgt at donere til udsatte familier, så de kan få lidt kalender/advents/julegaver til deres piger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar