torsdag den 26. juni 2014

En lille update - Efter eksamenerne

Jeg har haft ferie siden den 19. Gik på ferie efter en meget frygtet eksamen i mundlig Matematik. Og det gik som jeg havde forventet. Jeg dumpede......... Jeg fik 00, men havde heller ikke regnet med at bestå den. Jeg trak Potenssammenhænge.

Min anden eksamen i NVF(NaturVidenskabeligFaggruppe (Kemi, Biologi, Geografi)) gik dog meget bedre. Jeg bestod med et fint 4, så det var jo som det skulle være. Min historie opgave om vikingerne blev godkendt, og jeg fik 10 i Musik i december. Så jeg er vidre til næste år. Som bliver det år hvor jeg kommer til at have de bedste muligheder for at få nogle gode resultater :)

Jeg har haft en hyggelig dag i dag sammen med min mormor. Vi var ude og kigge efter tøj til hende. Men vi fandt ikke det store, vi vade strøget tyndt, men uden at finde noget. Vi fandt to bælter men ellers ikke noget. Bagefter var vi i Tivoli og spise. Det var rigtig lækkert.

Lige nu i denne skrivende stund sidder jeg og venter på at de billeder jeg tog på KMM kommer op på min facebook side og ligge. Og derefter tror jeg at jeg sætter mine batterier til opladning og smutter i seng. Vil gerne være frisk til imorgen hvor jeg skal ind i Parken og tage billeder at Speedway.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar