torsdag den 5. juni 2014

Yeees KMM

Yaay så er der KMM. Jeg glæder mig som et lille barn juleaften :) jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig hyggeligt :)

Jeg var ude og hjælpe med at sætte op og gøre klar idag. Det var en hyggelig dag i dejligt selskab som altid. Har sådan savnet KMM ånden :) der var flere der sagde da de så mig at jeg har tabt mig. Jeg kan ikke selv se at jeg har tabt mig spicelt meget. Min vægt er den samme og det er mit taljemål også. Men det er da fedt at folk siger deres mening.

Jeg har fået til opgave at tegne en tattoo til to rare mennesker jeg kender Ea og Torben. Torben vil have to krager og Ea vil have en Yggdrasil :) udfordringen er lige noget for mig har skitser til det hele. Ea skal lave et par øreringe med Yggdrasil i til mig som betaling :) Jeg glæder mig sådan...... De smykker hun laver er bare så fine.....................

Jeg glæder mig til markedet rigtig er i gang. Riddershowet og alle de glade gæster. Ser virkelig frem til portene åbnes imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar