onsdag den 17. september 2014

Vægttab

Jeg har for nogle måneder sat mig et mål der hedder at jeg gerne vil ned på 60 kg. Og det går super fint fremad. Jeg vejer pr 63,3 kg. Og alle mine bukser og jeans er blevet minimum 1 nummer for store :-/ lykken er IKKE en hel bukse garderobe som er blevet for stor :-/ Jeg har egentligt ikke gjort ret meget andet end at spise en smule mindre, og så ellers spise en del af det sunde fedt. Og kiloene rasler lige så stille af.

Min kæreste har lige været i staterne, og derfra har han købt et Nike+ Fuelband med hjem til mig. Jeg bruger det flittigt, og det er super motiverende. Jeg får gået en hel del, og kan følge mit aktivitetsniveau i løbet af dagen.

På studiet går det fint. Jeg følger nogenlunde godt med i spansk og de andre fag er jeg også ret godt med i. Vi skal snart til Berlin på studietur, og jeg glæder mig! Vores studenterhuer er bestilt, og det samme er vognen :D det bliver et mindeværdigt år i år :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar