lørdag den 27. september 2014

Berlintur

Så er det på mandag at turen går til Berlin. Glæder mig meget, har aldrig været i Berlin. Men har hørt meget godt om byen.

Alle fra klassen skal lave et lille oplæg i grupper.

Mig og to andre fra klassen skal holde et lille oplæg om Gedächtniskirche. Det er en kirke som blev bygget i 1895 og senere i 1959-1961 blev der igen bygget på den. Kirken har faktisk en spændende historie. Så jeg tror nok det skal blive godt.

Har fået vekslet til Euro i dag. Og imorgen står den på taske pakning :-) gider ikke at komme frem, og så opdage at jeg har glemt halvdelen af tingene. Det ville være rigtig surt!

Vi skal mødes inde ved DGI-byen kl. 6:00 mandag morgen, og sætter kursen mod Berlin med bus 30 min. senere. Satser på at tage min bog Arnulf med, den er super god. Men jeg har bare ikke haft tid til at læse ret meget på det sidste, men eftersom jeg skal bruge en del timer i en bus, så kan jeg lige så godt få læst den :-)

Vores studenterhuer skal først betales den 7-10-14 heldigvis. Oprindeligt skulle de betales mens vi var på studietur, og sikke noget ged at skulle tage sig af midt i Berlin. Men nu hvor datoen er rykket, så kan vi ånde lettede op. Og se frem til fem hyggelige dage i Berlin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar